Întâlnire emoţionantă

Sâmbătă seara a avut loc un moment emoţionant. Noi cei din grupul de tineri „Speranţa”, am dorit să-i mulţumim Părintelui Cristian Tiba pentru ceea ce a făcut pentru noi într-un timp atât de scurt.  După momentul emoţionant de mulţumire, a avut loc o mică petrecere cu muzică şi voie bună. Moi jos redăm versurile dedicate părintelui şi câteva poze de la mica petrecere.

…….Dedicat Îndrumătorului Spiritual al

Grupului de tineri „Speranţa „ – Bogdăneşti

Dragă Părinte Cristian Tiba,

Sfinţia voastră a-ţi fost lumina,

Ce ne-a îndrumat mereu

Să credem în Dumnezeu.

Dacă Părintele Cristian nu era,

Grupul ” Speranţa „ nu exista.

Să îl creem ne-a îndrumat

Şi îi mulţumim că ne-a ajutat,

Un astfel de grup să avem

Şi să ne mândrim cu el.

Noi „ Speranţa „ ne-am numit,

Cum dumneavoastr-aţi dorit.

Speranţă vom fi mereu,

În drumul spre Dumnezeu.

Înainte să veniţi,

Toţi eram despărţiţi,

Iar dumneavoastră ne-aţi redat

Speranţa ce-am aşteptat.

Ne-aţi învăţat să clădim a noastră viaţă,

Şi să nu rămânem fără speranţă,

Căci speranţa suntem noi

Şi să ajutăm la nevoi.

Noi la cateheză n-am fost atenţi.

Şi lui Bogdan îi venea să dea cu capul de pereţi.

El ne povăţuia şi mereu ne îndruma.

Pe bolnavi îi ajutăm,

O dată pe lună îi vizităm.

Împreună ne rugăm

Şi speranţa le redăm.

De Crăciun ne-am mai distrat,

Pe la patinoar am mai umblat.

Pizza de la părinte am mâncat,

Şi la bere ne-am uitat,

Doar un suc am consumat.

Nouă la inimă ne-aţi intrat.

Greu ne e de ne lăsaţi.

Încă un an de veţi rămâne,

Vă promitem că ne vom schimba,

Şi spre bine ne vom îndrepta.

NOI  VĂ  IUBIM  ŞI  PENTRU  TOT

VĂ MULŢUMIM !!!

Grupul de tineri „ Speranţa”