„Voi sunteți lumina lumii, voi sunteți sarea pământului …”

 

            Suntem cele mai iubite ființe de Dumnezeu.Suntem cele care dăm culoare și sens Pământului ce ar fi întunecat fără noi. Iată aceasta este explicația pe care o dau eu temei de anul acesta din campus.

Acest campus a fost cu adevărat o experiență de neuitat alături de noi prieteni care o dată cu amintirea lor ne va răsări și zâmbetul pe buze iar ochii ne vor sclipi ca o piatră prețioasă.

Cele mai importante momente , sunt după părerea mea reflexiile care ne-au maturizat deși noi nu conștientizăm acest fapt. Acum știm că toți avem câte un handicap fie el fizic, social, material, spiritual , imaginar etc.

Existența diavolului este clară. El vrea să ne îndepărteze de Dumnezeu , de aceea trebuie să rezistăm ispitelor, care în zilele noastre sunt cele ale modei și mass-mediei, deoarece privirea noastră are un efect puternic în inimă. De aceea vă spun: VEGHEAȚI NEÎNCETAT ! Iubirea lui Dumnezeu ne poate întări îndeajuns pentru a o putea învinge.

Toți suntem mădulare vii ale lui Cristos. Datoria noastră acum este să ne respectăm părinții, să îi acceptăm , să îi ajutăm dar mai ales să îi iubim fiindcă dacă avem iubire, toate celelalte vin de la sine.

Al doilea lucru important în privința mea este imnul care ne-a readus nouă, grupului „Speranța” o mai mare încredere în noi datorită faptului că în versuri se regăsea și numele nostru: ” Voi sunteți lumina lumii / Voi sunteți sarea pământului / Voi tineri sunteți speranța/ În voi Dumnezeu se-ncrede ”

De altfel atmosfera creată și familiaritatea cu care am fost primiți ne-a dat un impuls ajutător în comunicarea cu tinerii din celelalte parohii.

Mandatul ne-a fost înmânat  de părintele provincial fiecărui dinte noi sâmbătă 23 iulie 2011 la liturghie, constând într-o carte cu viața Sfântului Francisc de Assisi , un breloc, sare pentru a nu uita să dăm gust bun faptelor noastre și o  lumânare pentru a nu uita niciodată să raspândim lumina lui Dumnezeu .

Într-un final am plecat spre casă obosiți dar cu o pace tainică în inimile fiecăruia dintre noi!

Mulțumiri părintelui nostru îndrumător Cristian Tiba, pentru susținerea și grija lui pentru noi pe tot parcursul campusului !!!

Camelia Pitica

O tânără talentată din grupul nostru, Camelia Pitica, a realizat câteva interviuri cu tinerii prezenţi la campus.

Tema reflexiei din prima zi : handicapul

Maria Bilboc, Parohia „Sf. Treime” Prăjești

Reporter: Ce părere ai despre tema de astăzi?

Maria: Interesantă și foarte constructivă deoarece am realizat că fiecare avem câte un handicap mai mult sau mai puțin vizibil.

Reporter: Crezi că îți ca fi de ajutor în viitor: Dacă da, de ce?
Maria: Cred că îmi va fi de mare ajutor , deoarece am reușit mai descopăr o parte din mine.

Tema reflexiei din a doua zi : ispita

Bejan Andreea, Bogdănești

 Reporter: Ce ai înțeles în urma reflexiei de astazi?

Andreea : Datorită faptului ca a fost foarte explicită, am înțeles cum să ne ferim de ispită și cât de important este.

Tulbure Alina, Luizi Călugăra

Reporter: Ce părere ai despre tema de astăzi?

Alina: A fost într-adevăr fascinantă fiindcă mi s-au deschis ochii.

Tema reflexiei celei de-a treia zi: Familia

Vernica Larisa, Bogdănești

Reporter: Te-a ajutat cumva tema zilei de astăzi?

Larisa: Acestă temă a fost profundă și am învățat cât de importantă este familia mea, că  merită iubită , cinstită și înțeleasă așa cum este ea.

Mai jos, veţi vedea o parte din sutele de fotografii, care ilustrează bucuria de a fi îmmpreună, bucuria de a fi cu Isus.

Imaginile vorbesc de la sine.

Această prezentare necesită JavaScript.