LACRIMI , LACRIMI ŞI IAR  LACRIMI….

Acum când scriu aceste rânduri, ochii îmi sunt scăldaţi în lacrimi. Poate vă întrebaţi ; de ce oare? Ei bine , am răsfoit pagină cu pagină albumul pe care mi l-aţi înmânat la sfârşitul Sf.Liturghii. Am citit cu mare emoţie mesajele, gândurile, sentimentele şi dorinţele voastre sincere. Vă spun un lucru tainic al inimii mele. Regret , îmi pare ffff rău că am plecat, da vom rămâne uniţi în gând şi rugăciune. VĂ IUBESC  enorm de mult, cuvintele sunt prea sărace ca să exprime sentimentele mele de admiraţie şi dragoste  faţă de voi.

Două dintre imaginile de mai  jos ( prima şi ultima ), sunt de pe albumul pe care mi l-aţi dăruit. Vă mulţumesc din inimă pentru tot. Mergeţi înainte.  Pacea Domnului să coboare asupra voastră şi să rămână pururea cu voi.

Pr.Cristian Tiba O.F.M.Conv.