Să ne trăieşti părinte !

Există oameni pe lumea aceasta care merită apreciaţi şi răsplătiţi pentru efortul şi munca pe care le depun pentru ceilalţi.

O astfel de persoană este Pr. Cristian Tiba căruia îi suntem recunoscători că se afla printre noi şi  ne ghidează paşii.

Deseori nouă tinerilor ne este frică să ne exprimăm sentimentele faţă de astfel de persoane şi de aceea avem nevoie de evenimente care să ne dea curaj şi să ne arătăm recunoştinţa pentru peroanele dragi. Un astfel de eveniment a fost sâmbătă 3 septembrie cînd am sărbătorit ziua de naştere a Părintelui Cristian Tiba şi când am avut ocazia să-i mulţumim pentru tot ceea ce face pentru noi.

Ştiind că de ziua lui , pe 6 septembrie va fi plecat într-o călătorie ( la Oradea ) , noi tinerii i-am organizat petrecerea pentru ziua lui de naştere cu 3 zile înainte.

Nu ne-a fost uşor să ne hotărâm astfel încât petrecerea să iasă cât mai bine, de aceea ne-am întâlnit de două sau trei ori pe săptămână pentru a pune la cale în cele mai mici detalii evenimentul.

Aşadar sâmbătă a venit aşteptatul moment: părintele Cristian Tiba a venit, noi l-am legat la ochi şi la-m pus sa sufle în tortul pregătit pentru el, care s-a dovedit a fi un sac de făină de porumb.  Sperăm că nu s-a suparat 🙂

Ne-am distrat punându-l să aleagă cu ochii legaţi cadouri „vegetale” precum ardei, rosii, castraveţi şi spunându-i ghicitori.

Spre sfârşit ne-am bucurat de sfaturile sale într-un mic discurs şi de un pahar de şampanie.

La Multi Ani Fericiţi Părinte Cristian Tiba!!!!

Mai jos câteva imagini de le petrecere:

Această prezentare necesită JavaScript.